[pso] Problema tema 2 windows

Octavian Purdila tavi at cs.pub.ro
Sat Mar 31 20:27:52 EEST 2007

On Saturday 31 March 2007 19:53, Octavian Purdila wrote:

> Salut,
>
> Lucram la o modalitate de a captura DbgPrint-urile si sper ca soon sa fie gata.
>
> O sa mai ramana problema cu blue screen-ul si dumpul aferent la care inca ne gandim la o solutie. Daca aveti vreo idee...

OK, acum ar trebuie ca mesajele afisate cu DbgPrint sa fie afisate si in outputl de verificare al temei.

Datorita modificarilor live pe scriptul de verificare (da, total neprofesional :p) e posibil ca cei care au uploadat tema azi intre 16:00 si 20:30 sa fi primit un tested timeout la sfarsitul testului. Ne cerem scuze, si va rugam sa reuploada-ti temele daca e cazul.

Mersi,
tavi