[pso] [tema2][win]cum dezinstalam acpi?

Irina Tirdea ynuka13 at gmail.com
Sat Mar 31 02:28:26 EEST 2007

Salut.

Poti dezinstala ACPI-ul din Device Manager -> Computer -> ACPI Uniprocessor PC -> Update Driver, Install from a list or specific location si alegi din lista Standard PC.

Tot din device manager trebuie facut disable pentru porturile COM1 si COM2.

Pe masina virtuala este dezinstalat ACPI-ul si porturile seriale sunt dezactivate.

Irina