[pso] [tema1][log]LastProblem..

omar Chouydary chouydary at yahoo.com
Thu Mar 29 21:41:28 EEST 2007

Se pare ca toate merg, mai putin cautarea in log. In sensul ca daca in test pun la functia find_log(...) sa intoarca 1 toate testele dau passed. So se pare ca functia asta nu gaseste in log mesajul pus de mine. Am facut asa cum trebuie, stiu ca a mai fost un mesaj despre ce trebuie ,etc... ideea e ca am pus tot, chiar imi trimite apelul cu succes in log dar nimic, functia aia tot nu gaseste nimic. Trebuie sa pun pe undeva numele driver-ului "sci" (asa cum vrea functia find_log)  in afara de numele implicit de la compilare?