[pso] [tema1][win]Mare performanta

omar Chouydary chouydary at yahoo.com
Tue Mar 27 21:47:26 EEST 2007

Cred ca am reusit o chestie mare de tot... nu stiu exact cum dar imi cam dau seama. Tot testand ca sa vad unde am bug-uri, etc..  cred ca am schimbat valoarea tabelelor, a.i. la iesire, KeServiceSystemTableShadow.st si ceilalti membrii (spt, ct si ls) imi pointeaza foarte aiurea...in sensul ca in ls am -2321312312312  (adika ceva prost) si in .st am ceva de genul "0". Si de aici si celelalte bug-uri care eu credeam ca sunt de la altceva. Am incercat cu restart al windows-ului din masina virtuala, dar isi pastreaza aceste valori in tabela Ke....Shadow. E normal sa faca asta? Eu credeam ca dau un restart si gata, isi ia pointerii de unde trebuie. Cum isi ia WNT-ul pointerii la pornire pt asta?
  Asta e un citat din Windows Internals: "As you'll see in Chapter 6, each thread has a pointer to its system service table" So sa inteleg de aci ca fiecare thread are tabela sa ... deci ar trebui s-o ia la pornirea sistemului de undeva... asta nu ma prind de unde.. si cum de dupa restart isi pastreaza valorile eronate. Mai zice ceva pe aici, ca dupa ce se face primul apel din GDI sau User.dll, abia atunci se pun pointerii in Shadow.. asa e?  In fine, as vrea o mica lamurire in acest caz, thx.