[pso] [Tema1][Windows]Pentru cei cu probleme la testarea pe site

sorin gsmcreation gsmcreation at yahoo.com
Tue Mar 27 18:47:42 EEST 2007

Salutare!
Probabil ca in dezvoltarea temei 1 pe Windows, ati
dezactivat testele care contineau do_monitor
(interceptor / logare) pentru a trece mai intai restul
testelor. Eu asa am facut. A mers ok, in acest mod
merge sa rezolvati tema astfel incat sa treaca toate
testele, inclusiv cele cu UserAdmin() (pentru asta va
trebui sa folositi ssh), insa cand uploadati pe site,
testele se vor bloca din cauza acelui do_monitor. Inca
nu mi-am dat seama de ce. Asa ca pentru a fi siguri ca
pe site tema va fi testata, incercati sa rezolvati
problema logging-ului. Eu cel putin asa am patit.
Oricum, veti avea parte de cateva BSOD-uri pana va
prindeti cum se face, dar odata ce ati facut asta,
puteti sa uploadati linistiti tema, nu cred ca se va
mai bloca in teste.
Spor.