[pso] [tema1][win]Upload/TestRelated

omar Chouydary chouydary at yahoo.com
Tue Mar 27 16:06:55 EEST 2007

Am reusit sa ma loghez asa cum zicea Razvan cu chei publice/private pe masina virtuala folosind putty (mie imi place sa lucrez in windows mai mult, asta e... :P ). Ideea de baza este sa creati acele chei cu puttygen cum zicea Razvan, dar sa nu salvati cheia prin "save public key" pt ca nu o sa mearga, ci sa faceti copy paste la casuta de sus unde zice "asta e cea care trebuie pusa in authorized_keys" intr-un fisier. Dupa care luati acesti fisier si-l puneti pe masina virtuala in ~/.ssh/authorized_keys . Inainte de a inchide puttygen puneti acolo un passphrase (mie altfel nu mi-a mers) si dati save la cheia privata. Asta o salvati pe desktop pe undeva si cand va logati ii dat la putty sa incarce aceasta cheie din optiunea de ssh->auth (aici iar e tricky, daca dupa ce incarcati cheia dati sa incarce o conexiune salvata, sa zicem cu masina virtuala, setarea de cheie dispare, so take care). Cam asta e, va logati ca Administrator, va cere passphrase si merge.

Problema e ca nu merg acele fisiere cum zicea razvan, ca sa nu mai zic ca nici nu imi apare la executie ce face fiecare test. Deci probleme:

Problem 1. nu merge "nmake kbuild", adica ultima comanda data in build.dat
Daca in schimb pun acolo doar "nmake" merge  ("la ambele e fara ghilimele, le-am pus doar ca sa se vada ce fac) ; nu stiu dc nu ia kbuild, cred ca din cauza ifdef etc..

Problem 2. La rularea de mana a testului test.exe compilat in prealabil cu o consola direkt din masina virtuala, imi da o eroare la assert(log=OpenEventLog(NULL, "System"). Oare daca te loghezi prin ssh nu merge asta? In fine, cert este ca aici da o erroare, cu toate ca testul pare sa continue, avand in vedere ca imi apare in EventViewer "mysyscall a fost apelat" (scrisa de mine cand este apelat mysyscall).

Problem3. Asa cum am scris mai devreme, nu apare nici un mesaj pe consola asta de putty, adika am consola de putty in fata, cu background-ul de VMWare in spate, unde in EventView-er vad ca se apeleaza mysyscall dar in consola asta ramane ecranul negru doar cu  "./test...." si atat adika executia comenzii mele a fisierului test.exe. Asta e cam rau pt ca nu-mi dau seama ce merge si ce nu. Daca ii dau sa imi directioneze iesirea (atat ">fis1" cat si "2>fis2" nu imi apare decat eroarea aceea cu assert de la pct.2 in fisierul fis2).

Sper sa se inteleaga ce am vrut sa zic :).