[pso] Laborator PSO joi 17-20

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Sun Mar 25 22:50:24 EEST 2007

Salut!

O sa incep prin a-mi cere scuze celor care veneau la laborator joia de
la 17 la 20 (de fapt a fost un singur laborator :-) ) pentru incurcatura
pe care am provocat-o si pe care am sa o descriu mai jos si pentru
consecintele acesteia. O sa incerc sa repar cum pot toata neconcordanta
care a rezultat.

In cadrul saptamanii a doua s-a ajuns la o intelegere ca in cadrul
laboratorului EG106 sa se desfasoare niste cursuri Microsoft. In vremea
aceea nu exista ora aceasta suplimentara si s-a decis ca acele cursuri
sa aiba loc marti de la 16:30 la 20:30 si joi de la 16:30 la 20:30.

Dupa cum vedeti, se suprapune cursul de joi cu laboratorul nostru. Ei au
un orar destul de putin flexibil asa ca a ramas sa gasesc eu o alta
solutie pentru laboratorul suplimentar. Asa ca va fi mutat :|. Este
vorba doar de inca 4 saptamani asa ca, daca va fi OK, il vom putea muta
in pozitia initiala dupa expirarea celor 4 saptamani cat dureaza cursul.

In concluzie, pentru ca in mod sigur am facut praf orarul celor care
veneau de la 17(18) la 20 cu aceasta stire, am decis ca cea mai buna
solutie este sa creez doua laboratoare care sa acopere cat de cat
nevoile celor care veneau la acest laborator suplimentar. Unul ar putea
fi prea putin pentru toti si ora ar putea deveni nepotrivita.

Drept urmare, solicit, din nou, celor care veneau la laboratorul
suplimentar sa imi trimita un e-mail cu preferintele orare pentru
laboratorul suplimentar. Pe baza acestor preferinte voi alege doua
laboratoare noi (2x2 ore de laborator).

Orele ce pot fi alese sunt:
luni 8-10
luni 10-12
luni 12-14
luni 14-16
luni 16-18
marti 8-10
marti 10-12
miercuri 16-18
miercuri 18-20
joi 12-14

V-as ruga sa-mi trimiteti un e-mail pana luni seara cel tarziu, ca sa
pot alege noile laboratoare.

Mai ramane problema recuperarii laboratorului pierdut. Ca sa o rezolvam
si pe aceasta, vom proceda astfel. Eu voi fi in sala Ixia saptamanii
viitoare in orele de mai sus (mai putin luni de la 8 la 12); in aceste
intervale orare vom putea recupera laboratorul pierdut.

Imi cer scuze pentru toate incurcaturile create,