[pso] Notare PSO!

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Tue Mar 20 17:26:54 EET 2007

Belghiru Florin Cezar wrote:
> Vreau sa stiu cum se puncteaza temele. Pe site apare un OK. Dar am vazut
> in output o chestie: "-1: compilarea a produs 1 warning-uri". Care e
> Nota finala.

nota finala e maxim 9 in cazul acesta; _orice_ warning-uri aparute se
depuncteaza cu 1 punct; desi nu este eroare, un warning inseamna ca nu
ai scris cod tocmai ca lumea; poate fi usor corectat si e o buna
deprindere, in acelasi timp ;-)

Razvan

P.S.: nu mai trimiteti mesaje pe lista daca nu sunteti inregistrati;
inregistrati-va inainte si apoi trimiteti (acesta a fost cazul mesajului
de fata)