[PSO][WIN]DRIVER_UNLOADED_WITHOUT_CANCELLING_PENDING_OPERATIONS

ionut balosin shmennen at yahoo.com
Sun Mar 18 15:00:21 EET 2007

Salut,

   am rezolvat problema. Toata chestia era legata de faptul ca eu faceam restore la tabele doar in functia DriverUnload() si trebuia sa refac intrarile alterate dupa fiecare release.
Cu alte cuvinte, pentru cei care au aceeasi problema, dupa o comanda REQUEST_SYSCALL_RELEASE, daca ea se poate executa ( se fac verificarile de rigoare), refaceti intrarile din tabele:

    if ( cmd == REQUEST_SYSCALL_RELEASE ) {
        WPOFF();
            KeServiceDescriptorTable[0].st[syscall_no] = ...
             KeServiceDescriptorTableShadow->st[syscall_no] = ...
        WPON();
   }

                                                                          multumesc.

Razvan Deaconescu <razvand at cs.pub.ro> wrote: ionut balosin wrote:
> Salut,
>
>   am si eu o problema la care nu prea am reusit sa ii dau de cap.
>
>   a. Daca comentez doar test_syscall("NtReadFile") din test.c si rulez
> testul lucrurile sunt ok, passed peste tot.
>   b. Daca comentez doar system("driver unload sci") din test.c si rulez
> testul
> din nou passed peste tot
>   c. Daca totul este decomentat si rulez tot testul imi apare blue
> screen si mesajul pe care il obtin cu WinDbg, insa nu am inteles nimik
> din el:

Probabil faci ceva ce nu trebuie in momentul in care revii la tabela de
apeluri de sistem initiala (presupun ca asta faci in DriverUnload) -
care are legatura cu NtReadFile.

Verifica daca ai folosit corect PsSetCreateProcessNotifyRoutine.