[pso] Linux - Compile question?

Alexandru Tudose alexandru.tudose at gmail.com
Sat Mar 17 15:38:02 EET 2007

Salutari!

Vad tot felul de programe date ca exemplu (in cartea de Love si pe net
in general), de genul:

#include <linux/unistd.h>
_syscall0(int, getpid)

int main()
{
    int pid = getpid();
}

Programul pare sa fie ceva menit sa ruleze in user space (desi
intelegerea mea este ca user space programs nu au acces la linux/*)
si sa faca de acolo un syscall, dar nu reusesc sa-l compilez de nici
un fel cu ceva de genul "gcc -o test test.c"

Am i missing something?

Am reusit sa chem un system call de mana folosing numai ASM - thanks
Andrei Popa - sau folosing syscall() din <sys/syscall.h>
dar nu ma lamuresc ce sa fac cu bucata asta de cod.

Multumesc mult,
Alexandru Tudose.