[pso] [tema1][win]IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Catalin Morosan cercetasu2003 at yahoo.com
Fri Mar 16 15:12:35 EET 2007

Cand incerc sa incarc modulul meu, imi crapa sistemul si imi zice IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL. Eroarea vine de la modulul nt,
nu de la modulul meu. Am dedus ca se refera la un anumit nivel de intrerupere.

Cred ca de vina e alocarea pe care o fac pentru new_st si new_spt.

Folosesc ExAllocatePool(NonPagedPool, dim). Din DDK, se zice ca trebuie sa folosim NonPagedPool daca vrem sa avem acces la nivelul DISPATCH. Deci nu inteleg de ce imi crapa.

Vreo idee?

multumesc.