[pso] [tema1][win]Prototip syscall

Maximilian Machedon maximilian.machedon at gmail.com
Thu Mar 15 07:01:54 EET 2007

        Tin sa nu fiu de acord complet. Acele macrodefinitii exista cu niste
scopuri, cum ar fi:

1. cod mai clar (se vede la ce va fi folosit)

2. trecere mai usoara a codului la platforme noi (16 bit -> 32 bit, 32
bit -> 64 bit, kernel de Win98 -> kernel de NT, etc.)

        Adica era mai bine sa fie NTSTATUS, chiar daca merge si asa *acum*.

        Poti eventual sa schimbi in header daca te deranjeaza, cred ca e ok.