[pso] [tema1][lin]eroare ciudata

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Wed Mar 14 22:41:15 EET 2007

Onofrei Andreea-Ancuta wrote:
> Hello,
>
> Mi-am testat tema cu fisierul test.c de pe site in care am "activat"
> testele de inserare/ eliminare ale modului si cele pentru SYS_read.
>
> La rulare testele merg bine, in afara de cele de "phase2" si am
> urmatoarea eroare:
> "bash:error while loading shared libraries :
> /lib/tls/i686/cmov/libncurses.so.5: cannot read file data"

ai grija sa pastrezi aceeasi parametri care ii primeste functia de
interceptare si pentru apelul original; de asemenea, ai grija ca functia
ta de interceptare sa intoarca aceeasi valoare intoarsa de apelul original

daca nu respecti cele de mai sus, apelul de sistem va avea, din
perspectiva procesului apelant, o comportare neadecvata