[pso] [tema1][lin]eroare ciudata

Onofrei Andreea-Ancuta ancuta_onofrei at yahoo.com
Tue Mar 13 00:04:52 EET 2007

Hello,

Mi-am testat tema cu fisierul test.c de pe site in care am "activat" testele de inserare/ eliminare ale modului si cele pentru SYS_read.

La rulare testele merg bine, in afara de cele de "phase2" si am urmatoarea eroare:
"bash:error while loading shared libraries : /lib/tls/i686/cmov/libncurses.so.5: cannot read file data"

Am verificat, fisierul nu exista. Am incercat sa instalez libncurses5-dev dar spune ca deja exista cea mai noua versiune.

Care ar fi baiul?