[pso] 2 intrebari - tema1 linux

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Tue Mar 13 00:01:09 EET 2007

Luis Cazacu wrote:
> Am si eu doua intrebari
>
> 1) trebuie verificat pt un proces pt care se porneste/opreste
> monitorizarea ca procesul respectiv chiar exista?
> Si ce valoare de eroare trebuie intoarsa?

a raspuns Cosmin

> 2)Am o mica problema la inteceptare.Desi imi tece cu brio testele de pe
> site, daca fac un printk in functia de interceptare acesta este apelat
> continuu (sau cel putin mesajul este afisat continuu) pana cand
> interceptarea pt apelul respectiv este oprita sau modulul este scos.
> Any ideas?

sigur ai facut inlocuirea in tabela de apeluri de sistem cum trebuie?
dupa sindromul indicat de tine se pare ca dupa ce faci interceptarea
apelezi ca sistem original tot functia de interceptare si tot asa, un
fel de apel recursiv ... desi nu-mi dau seama de ce iti trece toate
testele ...

in consecinta, esti sigur ca in functia de interceptare apelezi apelul
de sistem initial? (scuze de exprimarea "apelezi apelul")

alta posibilitate ar fi sa nu cumva sa fi inlocuit tu apelurile
originale cu functia de interceptare in prea multe locuri si sa apelezi
constant functia de interceptare

daca nu e nici una din astea, incearca sa uploadezi tema pe site; de
acolo ne vom putea uita si noi peste ea si sa vedem unde apare problema