[pso] Re: problema compilare exemplu

Irina Tirdea ynuka13 at gmail.com
Mon Mar 12 18:11:38 EET 2007

Problema e de la fisierul Makefile. Intr-un fisier Makefile, trebuie sa existe caracterul tab inainte de orice comanda a unui target (in fisierul de pe site, trebuie sa existe tab inainte de comenzile make). Fisierul Makefile pe care il folosesti are 8 spatii in loc de tab; trebuie sa il editezi in linux, sa stergi spatiile si sa adaugi tab inainte de comenzile make.

Irina