[pso] tema1 windows - UserAdmin() intoarce 0 intotdeauna

ca ca at i-neo.ro
Fri Mar 9 16:14:23 EET 2007

Salut,

Pe masina virtuala de pe site-ul de pso, UserAdmin() imi intoarce de
fiecare data valoarea 0. Am compilat tema cu enviromentul de windows2003
free/checked x86. Cele trei modificari din "Local Policies -> User
Rights Assignments" sunt facute, iar eu sunt logat cu contul de
Administrator.

NTSTATUS DriverEntry(PDRIVER_OBJECT driver, PUNICODE_STRING registry)
{

        driver->DriverUnload = DriverUnload;
        get_shadow();

        DbgPrint("driver entry[%d]: %d %
d",UserAdmin(),KeServiceDescriptorTable[0].ls,KeServiceDescriptorTableShadow->ls);

NTSTATUS interceptor(...){

DbgPrint("UserAdmin=%d",UserAdmin());

}

Si o sa printeze 0 264 264 si UserAdmin=0.

Pe Windows-ul meu XP care ruleaza direct pe calc, UserAdmin() se
comporta ok, tema fiind compilata cu windows xp free/checked x86.
Cum pot rezolva problema windows-ul din masina virtuala ?