[pso] [tema1]cod de eroare pt incercare de monitorizare fara interceptare

Catalin Morosan cercetasu2003 at yahoo.com
Thu Mar 8 19:06:14 EET 2007

Nu este scris nicaieri in enunt ce trebuie returnat in caz ca se doreste monitorizarea unui proces pentru un apel de sistem care
nu a fost interceptat in prealabil. Am observat ca nici nu se testeaza acest caz in test.c :D

De asemenea as vrea sa stiu daca testul pus la dispozitie este singurl test cu care se vor testa temele. Adica, daca ruland testul si avand "passed" la toate, ma pot astepta la o nota aproape de cea maxima (presupun ca se inspecteaza si codul).

multumesc.