[pso] Ore laborator Proiectarea SIstemelor de Operare

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Thu Mar 8 16:00:40 EET 2007

Salut!

Am discutat cu o parte din asistentii de laborator si situatie este dupa
cum urmeaza:

- joi, 8-10 pot sa vina 9 persoane de la alte laboratoare (cele cum sunt
ale mele si ale lui cosmin)
- joi, 10-12 laboratorul este full
- miercuri, 12-14 laboratorul este full
- miercuri, 14-16 pot sa vina 8 persoane

O sa tin ora suplimentara de laborator dupa cursul de PSO (adica joi de
la ora 17 pana la ora 20); da, o sa fie un laborator de 3 ore, pentru a
fi OK si pentru cei care nu pot veni de la 17, ci doar de la 18

Din partea mea: este obligatoriu ca 2 (de preferat chiar 3) persoane de
la ora 8 miercuri dimineata sa se mute (fie la noul meu laborator fie la
cele doua laboratoare cu locuri libere de mai sus)
este obligatoriu ca la laboratorul de miercuri de la ora 10 sa vina
_doar_ 15 (de preferat doar 14 persoane); regruparea se face fie la noul
meu laborator fie la laboratoarele marcate libere

este bine sa intelegeti ca este pentru beneficiul vostru sa nu fie prea
multe persoane la laborator pentru ca, in felul acesta, veti putea abuza
mai mult de asistent si veti intelege mai usor anumite aspecte pentru ca
el/ea are mai mult timp pentru fiecare

rog pe cei care vor/pot sa vina la ora 17 sau 18 joi dupa cursul de PSO
(incepand din saptamana a treia) la laborator sa-mi trimita un e-mail cu
subjectul "Laborator PSO - suplimentar". Multumesc.