[pso] [tema1][lin]Re:soft lockup

Florin f.bratu at yahoo.com
Wed Mar 7 16:16:46 EET 2007

Am reusit sa corectez eroarea care cauza acest "soft lockup" atunci cand inseram modulul. Acum sunt in stare sa rulez testul, insa la fel, la una din etapele testului, imi da "soft lockup".

Eu voiam insa sa stiu ce inseamna "soft lockup", ce tip de eroare este si care sunt conditiile in care apare. Am cautat pe google si pe wikipedia, si nu am gasit nimic concret.

Va multumesc pentru hint-ul cu netconsole. O sa il testez si o sa obtin, hopefully, si un output.