[pso] Ora suplimentara laborator PSO

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Wed Mar 7 19:48:29 EET 2007

Salut!

la laboratoruarele tinute de mine si de Cosmin Ratiu s-au ivit niste
situatii destul de "dureroase" in care au existat peste 20 de studenti
de laborator; stim ca partea cu specializarile da peste cap orarul multora

drept urmare, s-a decis aparitia unei ore suplimentare de laborator; o
sa o tin eu (Razvan Deaconescu); prioritate vor avea studentii care au
venit la laboratorul meu si al lui Cosmin, intrucat acolo s-a ajuns la
un numar mare de studenti

studentii care au venit la mine la laborator azi sunt:

de la 8:
Valcea Anca
Cazacu Luis
Trifan Bogdan
Petrescu Alex
Barbulescu Dragos
Leta Andreea
Toma Stefan
Georgescu Sorin
Amarascu Mircea
Lazea Cristian
Diaconu Cosmin
Flucus Andrei
Palii Ovidiu
Stanica George
Tudose Alexandru
Ceptureanu Bogdan
Tatulea Dragos

de la 10:
Tirdea Alexandru
Onofrei Ancuta
Costache Stefan
Abduraman Adina
Ionescu Alexandru
Olteanu Ana
Moscalenco Oana
Valeanu Matei
Pardutiu Alexandru
Choudary Omar
Amihaesie Bogdan
Dragu Ionut
Bratu Florin
Ionescu Razvan
Ionescu Marius
Hudita Iulia
Marginean Claudia
Olteanu Gabriel
Floarea Jeanina
Ghervase Gabriel
Voinea Catalin

inscrisi, dar care nu au venit azi:
Barcan Dorin
Dragusin Bogdan
Grigore Elena Mihaela

suplimentar:
Alecsandrescu Razvan
inca cineva
(nu i-am primit la laborator azi din cauza lipsei de locuri)

In principiu ora de laborator ar putea sa se desfasoare oricand este
laboratorul liber. Rog pe cei care vor sa vina la aceasta ora de
laborator sa imi trimita un e-mail (razvand at cs.pub.ro) cu numele, grupa
si orele cand ar putea sa vina (cu accent pe cand ar dori cel mai mult -
li se potriveste cel mai bine in orar); o sa incerc sa gasesc o ora cat
mai potrivita pentru majoritatea.

Rugamintea mea este sa plece doi oameni de la ora 8 (ca sa ramana numai
15); la fel, la ora 10 sa ramana numai 15 persoane.

In afara celor enumerati mai sus, prioritate vor avea si cei care au
facut marti laboratorul cu Cosmin de la ora 14, unde erau, din nou,
destul de multi.

Numai bine,