[pso] compilare kernel pt imaginea virtuala de pe site

Florin f.bratu at yahoo.com
Fri Mar 2 19:53:40 EET 2007

La primul laborator, am intalnit urmatoarea problema, in incercarea de a compila kernelul de linux: Dupa ce rulez make defconfig si make bzImage cu succes, incerc sa rulez make modules. obtin urmatorul output:
    CHK      /include/linux/version.h
    CHK        /include/linux/utsrelease.h
    Building modules, stage2
    MODPOST

La laborator, daca apelam apoi make modules_install , imi dadea eroare, si modulele nu se instalau in /lib/modules/2.6.18.6mykernel , cum zice in laborator ca trebuia sa se intample.

Problema mea este urmatoarea: am incercat sa fac modulul hello_world din laborator. Dupa crearea fisierelor de Makefile, Kbuild si sursa, cu continutul identic cu cele de pe site, incerc sa compilez , si dupa ce apelez make, obtin urmatorul output:

make -C /lib/modules/2.6.18/build M=`pwd`
make[1]: Entering directory `/usr/src/linux-2.6.18.6
make[1]: *** No rule to make target 'modul'. Stop
make[1]: Leaving directory `/usr/src/linux-2.6.18.6'
make:   ***[kbuild] Error 2

Eu banuiesc ca ar fi de la faptul ca nu am reusit sa compilez kernel-ul cum trebuie?