[pso] Despre Feedback

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Thu Jun 28 22:50:04 EEST 2007

Salut!

Vreau in primul rand sa salut apreciativ interventiile de feedback de
pana acum. Ma bucura foarte mult ca cel putin o parte dintre voi nu au
nici o problema in a aduce critici si sugestii acestei materii, cu
solutiile de rigoare.

Si nu, nu zic asta din cauza ca apare un feedback "Razvan pentru
presedinte!" :-))

Spun asta prin prisma unor critici foarte la obiect si a unor solutii
propuse pentru imbunatatirea aspectului materiei.

Ma refer aici la urmatoarele:

* "Aceleasi probleme ca si la curs.Prea mult,prea repede,uneori prea
superficial.Cel mai adesea ma simteam ca o maimutzica ce lua un cub
dintr-o parte si incerca sa-l introduca in forma corespunzatoare."
* "Laboratoarele ar fi trebuit concepute altfel. In formatul de anul
acesta (nu stiu cum a fost anul trecut) se punea f putin accent pe
capacitatea de a scrie ceva si de a intelege notiunile."
---

Am luat in considerare. Din pacate, anul acesta s-au refacut/adaugat
multe laboratoare si pentru unele dintre ele nu a existat o perioda de
rodaj. Incepand de la anul, avand suportul de acum, vom lucra la aceste
aspecte.

* "intreruperi - ar trebuie reluate si insistat asupra catorva
informatii despre rularea in context intrerupere care au fost date la curs"
* "Prea e divizat pe curs/lab/teme . Asta arata si divizarea
anormala,zic eu , a intregii materii."
* "cei care au facut o tema ar trebui sa li se puncteze si laboratorul
care este despre acea tema, deoarece din moment ce au facut tema pot sa
faca si laboratorul imediat, nu trebuie sa piarda 2 ore la laborator"
---

Exista, intr-adevar, probleme in corelarea materiei de curs cu cea de
laborator si cu temele. O sa lucram la aceste aspecte.

* "modificarea deadline-ului temelor este cam neplacut pt. cei care
incearca si reusesc sa faca tema in deadline-ul initial, deoarece
acestia poate fac anumite compromisuri poate pt. a realiza acest lucru."
---
Aceste aspecte nu au tinut numai de noi. Vom incerca sa evitam aceste
situatii.

* "Treceti pe curs.cs.pub.ro, pica mai rar si puteti sa va mai eliberati
si serverul pentru testare."
* "De 2 ori in cele cateva zeci de testari mi s-a intamplat ca tema sa
treaca toate testele in exact 120s si checkerul sa dea timeout."
* "au fost niste probleme cu servarele care realizau testarea temelor si
au fost rezolvate cam greu."
---

Lucrurile nu stau chiar asa simplu. Site-ul nostru este destul de
particular si moodle nu ofera toate facilitatile de care avem nevoie.
Server-ul de testare nu este acelasi cu site-ul ;-)
(Saptamana viitoare o sa particip la reinstalarea si restructurarea
serverelor - Adun willing, totul va merge mai bine :-) )

* "In ceea ce priveste corectare - impuneti-le deadlineuri asistentilor,
de exemplu in 2 saptamani dupa expirarea celor 12 zile de intarziere sa
fie corectate toate temele care au trecut toate testele. In felul acesta
se vor elibera pentru sesiune."
---

Se va insista pe o mai buna comunicare intre membrii echipei.

* "De asemenea mi se pare aberanta situatia de la tema 1 win cand o
parte "neesentiala" (citat din asistentul responsabil de tema) a temei,
anume logarea, putea sa te faca sa pierzi tot punctajul pentru ca
checkerul se bloca pana primea pachetul."
---

Am luat la cunostinta. Din pacate, probleme pot aparea in diverse
situatii. O vom regla pe aceasta (cred e din vina mea?)

* "Sa existe un fel de evaluare si in timpul semestrului unde sa putem
sa cerem (anonim) unele lucruri sau sa ridicam unele probleme plus."
posibilitatea de a porni sondaje"
---

O foarte buna sugestie. Mai mult ca sigur se va intampla la anul.

* "Sa se faca mai multa publicitate faptului ca se pot modifica
laboratoarele pe wiki."
---

O sa port la laborator un tricou tematic ;-) ( as I usually do :-P )

* "2.Vi se pare ca ceea ce se tot intreaba prin checkere se si pune in
practica?Sau e doar statistica?"
---

Daca cea mai mare parte din sugestiile voastre marcate de noi ca fiind
obiective si juste NU se vor indeplini, o sa ma rad in cap si ... hmmm
... imi tatuez pe ceafa "Promisiuni desarte" ... deal? :-)

Cateva observatii proprii:
* dati feedback si pe laboratoare; daca aveti vreo observatie sau o
sugestie (si mai bine) pentru un laborator, oferiti-o!
* nu va asteptati sa se intample minuni; oricat de mult ne-am dori sa
schimbam multe aspecte trebuie sa mai si dormim; ne vom stradui sa
imbunatatim cat mai mult materia, dar e bine sa aveti un nivel de
asteptare raportat la cat pot duce o mana de oameni cu resurse limitate
si cu predare la 140 de studenti; lucrurile nu sunt tocmai simple de
partea cealalta a bari... aaahhh ... catedrei :-P

Multumim inca o data pentru feedback. Asteptam si alte pareri. (Sper sa
ajungeti cu cititul mail-ului pana aici)

Numai bine,