[pso] Nou deadline teme - 26 iunie

Octavian Purdila tavi at cs.pub.ro
Mon Jun 25 12:13:45 EEST 2007

On Monday 25 June 2007 11:32, Victor Jach wrote:
> Deadline-urile la toate temele s-au tot amanat pe parcursul semestrului in
> avantajul multora. Intrebarea este ce avantaj au cei care au trimis  temele
> conform primului deadline stabilit la fiecare tema ?

Salut,

Amanarea deadline-urilor este cu siguranta unul din punctele negative ale
cursului din acest an. Una din cauze a fost faptul ca deadline-urile de la PT
au fost modificate si se suprapuneau cu cele de PSO -- asta in ciuda
agreementului care l-am avut initial echipa de la PT.

Pentru deadline-ul de la tema5 ne asumam 100% greseala, dar am ales sa
modificam deadline-ul din 2 motive:
- testele de windows au aparut foarte tarziu, astfel incat ni s-a parut corect
sa amanam deadline-ul astfel incat cineva sa poata face tema si pe windows
fara a putea fi penalizat
- foarte putine teme au fost trimise (de fapt doar Alex a trimis tema5 pana
acum)

Ne cerem scuze pentru situatia creata, si sper ca pentru majoritatea
studentilor abordarea aleasa a fost benefica, iar pentru cei dezavantajati nu
a fost foarte injusta.

tavi