[pso] [tema2][lin]interrupt pending bit

Florin f.bratu at yahoo.com
Sun Jun 24 16:39:48 EEST 2007

Din cate am citit eu, unul din lucrurile pe care trebuie sa le facem in handlerul de tratare a intreruperii este sa dezactivam bitul de Interrupt Pending, pt ca sa putem primi in continuare intreruperi de la dispozitiv. Intrebarea mea este : cum se face acest lucru in cazul uart16550 ? Din documentatie observ ca exista un bit de Interrupt pending in registrul IIR, insa este read-only.
Intreb intrucat la tema mea imi vin initial doua intreruperi, una pe COM1 si una pe COM2, dupa care nu mai primesc nici un fel de intrerupere de la dispozitiv, deci inclin sa cred ca de aici este problema.