[pso] tema4 linux

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Tue Jun 19 00:02:44 EEST 2007

Luis Cazacu wrote:
> Am si eu o problema legata de tema4 pe linux.
> Am terminat de implementat dar imi da un testing timeout (care presupun
> ca vine de la un oops) . Acest lucru nu se mai intampla daca doar
> comenetez "return NF_DROP" de pe lantul de IN.
> Nu schimb nimic altceva in implementare doar ca intorc tot timpul NF_ACCEPT.
>
> S-a lovit cineva de o problema asemanaqtoare sau exista cineva care imi
> poate da o sugestie?

Dupa cum se observa din output-ul temei
(http://cs.pub.ro/~pso/Teme/note/342C2/Cazacu%20Luis%20Marius/tema4/lin/NOTA)
tie nu iti trece testul initial de firewall:
./test inside 172.16.198.1 55555
test: mknod /dev/ipnecklace.......................................passed
test: insmod ipdriver.ko..........................................passed

in cadrul masinii virtuale nu accepti conexiunea de control. Destul de
probabil dai drop la un pachet care trebuie acceptat.

Nu cred ca faptul ca nu iti trece testul se datoreaza unei erori de
genul oops, pentru ca nu apare ceva de genul asta la kernel messages.

Verifica cu atentie regulile si ai grija sa fi respectat toate cerintele
temei.