[pso] [tema4][win]eroare ciudata

omar Chouydary chouydary at yahoo.com
Sun Jun 10 01:29:19 EEST 2007

    Da, am citit enunt, am luat ultimul laborator, etc... tema trece TOATE - 1 teste. Acel "1" este foarte curios pentru ca apare random si cauza este cea descrisa.

Razvan Deaconescu <razvand at cs.pub.ro> wrote:
  Quoting omar Chouydary :

> Am o problema la testul de wait connection pentru SOCK_STREAM.
> Se poate vedea si pe site, ca imi da o singura eroare, in rest celelalte
> teste de acelasi gen functioneaza, deci e ceva oarecum "random". Nu inteleg
> de ce primul ar fi picat.
> Problema este ca se trimite un pachet cu un anumit port sursa si
> destinatie, dar pachet-ul de reply (pt wait_connection) vine cu alt port
> sursa si destinatie (adresele sunt OK) si din cauza asta pica cate un teste
> de wait_connection din cand in cand.
> Vreo idee de ce asta?

sigur ai format cum trebuie pachetele?

folosesti firewall api? daca da, ai folosit ultima versiune de rezolvare de
laborator (existau unele mici probleme indicate pe lista)

ai citit cum trebuie enuntul temei? inclusiv partea cu adresa de loopback
(0x7f000001)