[pso] [Tema5] Creare stuctura bio

Costin Boldisor costinb at rdslink.ro
Sat Jun 9 20:10:08 EEST 2007

Salut,

Am ajuns la faza in care imi doresc sa creez o structura bio pentru a
scrie/citi
pe/de pe sdb1 si sdb2.
Nu am gasit nicaieri vreun exemplu in care se creeaza o structura bio
(bio_alloc, bio_init) si se si populeaza cu datele dorite. Evident, daca
atribui eu dupa
ureche valori membrilor unui bio va rezulta un panic...

Deci: se pot pune niste linkuri sau niste exemple in care chiar este folosit
generic_make_request?

M-ar interesa:
    - la un bio pentru request de write, unde (in struct bio) setez zona de
memorie din care se va scrie pe device
    - la un bio pentru read, unde setez zona de memorie in care se vor pune
datele citite

Multumesc