[pso] [tema4][win]eroare ciudata

omar Chouydary chouydary at yahoo.com
Sat Jun 9 19:20:58 EEST 2007

Am o problema la testul de wait connection pentru SOCK_STREAM.
  Se poate vedea si pe site, ca imi da o singura eroare, in rest celelalte teste de acelasi gen functioneaza, deci e ceva oarecum "random". Nu inteleg de ce primul ar fi picat.
  Problema este ca se trimite un pachet cu un anumit port sursa si destinatie, dar pachet-ul de reply (pt wait_connection) vine cu alt port sursa si destinatie (adresele sunt OK)  si din cauza asta pica cate un teste de wait_connection din cand in cand.
  Vreo idee de ce asta?

   Omar.