[pso] [tema4] alte probleme legate de site/server

Octavian Purdila tavi at cs.pub.ro
Tue Jun 5 23:33:08 EEST 2007

On Tuesday 05 June 2007 22:28, Dragos Tatulea wrote:
> Buna ziua,
>
> Am uploadat acum o zi (luni dimineata pe la ora 2 AM) tema 4 de windows. La
> primul upload am primit interrupted system call. A doua oara am primit
> passed la toate testele.
> Astazi am vazut din greseala ca din nou am "interrupted system call". La
> ultimul upload am dat refresh la pagina de upload, si este posibil sa fi
> intrat de doua ori... Ce sa fac in cazul asta?

Am reprogramat tema pentru corectare.

Testele (in si out) pentru tema4 trebuie sincronizate si datorita latentei
pornirii unui job remote pe windows se mai intampla ca timeoutul testului de
out sa expire. E posibil ca unele teme sa fi fost influentate si de
problemele hardware ce au existat cu masina in ultima perioada.

Daca mai exista probleme de genul asta va rog sa ne spuneti, si o sa reprogram
temele in cauza.

tavi