[pso] [tema5][linux] udev

Alex Badea vamposdecampos at gmail.com
Tue Jun 5 12:07:02 EEST 2007

Razvan Deaconescu wrote:
> salut!
>
> am scos "testul" de unlink; imi cer scuze, mie mi-a mers din prima tema
> fara sa ma fi gandit la faza cu udev (nu-mi dau seama cum)

Sunt niste race-uri, probabil ca daca faci unlink suficient de repede
dupa rmmod nu apuca udev sa stearga device-ul.

De aici si a doua problema, e posibil dupa al doilea insmod sa nu existe
inca /dev/ssr (pentru ca l-a sters udev la rmmod) si pica la open() cu
ENOENT. sleep() dupa insmod fixes it.

Sau poti sa lasi testul cum era initial si sa omori udevd din checker :P

Temporary hack :)