[pso] [tema4][win] eroare TCP

alex ilie alex.ilie at gmail.com
Sat Jun 2 00:23:00 EEST 2007

daca rulez testul furnizat, din cauza liniei cu "route delete
0.0....." mie nu-mi mai merge deloc
conexiunea internet pe masina virtuala. Testul imi zice "destination
host unreachable".

daca scot linia asta se comporta bine sistemul insa la prima incercare
de conexiune (unde inside face connect si outside listen) se face
schimb de 3 pachete. 2 cu direction 0 (cred eu ca sunt OUT) care nu
sunt TCP (iph->protocol = 0) si unul IN cu adresele bune si porturile
bune. insa pt ca nu am un out valid, nu pot inregistra conexiunea.

daca aveti solutii, va rog sa-mi raspundeti.

Multumesc anticipat

--
Alex