[pso] [Tema4] Not synching in hook

omar Chouydary chouydary at yahoo.com
Fri Jun 1 00:12:17 EEST 2007

In momentul (si in testele ) in care mi-a aparut kernel panic nu foloseam / initializam / etc.. nici un timer.
  Am reusit sa obtin kernel panic si pentru hook-ul de OUT.
  Tot nu am reusit sa ma prind de ce primesc panic dupa un simplu printk in hook-ul pentru _LOCAL_IN.

Razvan Deaconescu <razvand at cs.pub.ro> wrote:
  omar Chouydary wrote:
> Se pare ca problema nu este de la vmxnet driver , deoarece si pe site
> primesc aceleasi erori.
> Am mai observat ca primesc acest kernel panic si in alte ocazii gen:
>
> - apelez kmalloc (cu GPF_ATOMIC)
> - fac ceva care dureaza nitel (ex. un while)
>
> De asemeni am remarcat ca eroarea se intampla numai cand incarc hook-ul
> pt IN, atat pentru NF_IP_PRE_ROUTING cat si pentru NF_IP_LOCAL_IN.
>
> Daca inregistrez hook-ul doar pentru NF_IP_LOCAL_OUT nu am nici o
> problema, nici cu printk si nici cu kmalloc.

ai grija sa fi alocat corespunzator informatiile despre hook-ul tau;
este posibil sa ai un timer aiurea care se declaseaza si gaseste
informatii invalide (sau poate nu aloci timer-ul cum trebuie si la
declansare dereferentiezi un pointer NULL)