[pso] Re: feedback: action items

Cristian Pop cristip0p at yahoo.com
Sun Jul 15 22:24:09 EEST 2007

Cred ca as putea sa ajut la punctul "generarea unor scripturi de automatizare a testarii locale".

Eu am folosit de-alungul anului numai editorul din VS.Net 2005 + scripturi care sa automatizeze rularea automata pe masina virtuala de Linux. (pe cea de windows am rulat direct Dev).

Scripturile realizeaza deploymentul surselor pe masina virtuala, build-ul, conversia din mesajele gcc-style in vc-style. In plus pot beneficia de toate facilitatile dev-ului (intellisense, goto error). Ctrl+F5 ruleaza suita de teste intr-o fereastra separata sau in fereastra command din Dev.

Sunt de acord sa fac publice sursele de la aceste scripturi dar va fi nevoie de aranjarea lor pentru a fi mai usoara configurarea unui proiect (variabile in makefile, etc).

Daca suna interesant o sa incerc sa le postez undeva pe wiki.

Cristi