[pso] Teme pe timp de vara

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Sun Jul 1 21:44:35 EEST 2007

Salut!

Imi cer scuze pentru intarzierea anuntului referitor la temele pe timp
de vara. Multumesc, insa, ca ati adus aminte de acest fapt prin
intermediul feedback-ului:
"inca nu am gasit pe site nimic despre modalitatea de trimitere a
temelor pe vara."

Dupa cum probabil ati observat, s-a dat acces, inca de vineri seara dupa
examen, upload-ului la teme:
http://cs.pub.ro/~pso/index.php?section=Teme&file=Upload

Temele pot fi trimise pe toata perioada verii pana undeva in jur de 1
septembrie (o sa anuntam mai precis data absoluta de trimitere a temelor
la mijlocul lunii august).

Temele vor fi punctate la fel ca in timpul semestrului, cu penalizarile
de intarziere asociate. Acest lucru inseamna ca, in acest moment (1
iulie), nota maxima pentru primele 4 teme este 7, iar pentru tema 5,
8.75. Punctajul maxim nu va scadea sub nota 7.

Puteti trimite orice tema, chiar si una pe care ati trimis-o anterior
dar pe care ati luat punctaj mic.

Cei care au o tema sau mai multe copiate, le pot retrimite. La examenul
din toamna, li se va reface punctajul pe teme (nu va mai fi considerat
0) (decat daca mai copiaza o noua tema).

Indiferent daca realizati teme pentru marire sau restanta, va trebui sa
va prezentati la examenul final (chiar daca nu doriti sa refaceti
examenul). Cei care nu pot sa se prezinte sunt rugati sa trimita din
timp un e-mail la tavi at cs.pub.ro si razvand at cs.pub.ro.

Examenele din septembrie vor avea loc, destul de probabil, in datele de
3, respectiv 10 septembrie.

Am postat si pe site un anunt similar cu acesta:
http://cs.pub.ro/~pso/index.php?section=Anunturi

Daca mai sunt precizari pe care doriti sa le aflati si nu le-am
specificat, nu ezitati sa raspundeti la acest mesaj.

Enjoy the holiday,