[pso][tema3]diff test

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Thu Aug 30 18:47:05 EEST 2007

Onofrei Andreea-Ancuta wrote:
> Am intrebat eu gresit.
>
> Voiam sa stiu de unde ar putea sa apara eroarea din
> diff, avand in vedere ca testele de size, uid, gid si
> rights trec.

Utilitarul diff îţi face o comparaţie între conţinutul fişierelor. În
cazul tău se compară fişierul din sistemul montat de tine
(/tmp/pitix.mnt) cu sistemul din arhiva de test (/tmp/pitix.ro).

E normal să difere căile pentru că e vorba de căi diferite. Faptul că
diff-ul eşuează este consecinţa faptului că cele două fişiere diferă în
conţinut (adică fişierul tău nu conţine ceea ce trebuie).

Răzvan