[pso] Problema cu porturile seriale pe VMWare

George Milescu george_milescu at yahoo.com
Mon Aug 20 23:35:27 EEST 2007

--- Octavian Purdila <tavi at cs.pub.ro> wrote:

> man bind
>
>        The following errors are specific to UNIX domain (AF_UNIX) sockets:
>
>        EACCES Search permission is denied on a component of the  path  prefix.
>               (See also path_resolution(2).)
>

> Ai verificat drepturile pipe-ului, si drepturile path-ului?
>
> tavi

Multumesc pentru sfatul dat. Am rezolvat problema (dupa doua zile :) ), desi cauza nu imi este
100% clara.

Drepturile de acces asupra caii le verificasem si nu era nimic in neregula cu ele. Banuiala mea
(pe care nu am verificat-o inca, o sa mai sap putin sa vad) este legata de urmatorul fapt:
fisierele masinii virtuale erau in directorul /home/george/Facultate; in acest director facusem un
bind dublu  din fstab (in principal din motive de siguranta a datelor):
- tot /home/george se afla pe hda1
- tot /home/george/Facultate se afla pe hda2

Probabil ca avand aceste bind-uri, nu mai mergea facut inca unul similar (desi nu imi este clar de
ce vrea vmware sa faca bind...).

Solutia: am mutat tot directorul cu masina virtuala undeva unde aveam drepturi (de exemplu, pentru
test, am mutat directorul in /tmp) si acum merge.

George Milescu

PS. Am dat ceva mai multe detalii despre cauza posibila a problemei pentru a preintampina alte
probleme similare care ar putea sa apara.