[pso][tema2][linux] problema apeluri sistem

Matei Popovici pd_matei at yahoo.com
Tue Aug 14 20:26:03 EEST 2007

Lucrez la tema 2 linux, si de ceva vreme intampin dificultati.

Tema mea se blocheaza la primul test de "read"; comportamentul este urmatorul:
 se realizeaza scrierea (a toti 256 octeti) pe COM1;
apoi, se genereaza apeluri de sistem pentru citirea de pe COM2 a octetilor.
Apelurile se generaza in rafala, si citesc un numar aleator de octeti ( <256).
Buffer-ul de read se umple treptat, insa niciodata complet (cu 256), iar in final
programul se va bloca asteptand un apel de sistem pentru citire, apel care nu mai soseste.

In lista apelurilor de sistem am gasit (cel putin un) apel pentru care registrul IIR
are valoarea C1 (1100 0001), bitul 0 fiind setat la 1, concluzia mea este ca s-a generat
o intrerupere "fara sa fie nevoie", sau "cu registrul invalid".

Am facut numeroase verificari ale codului pentru a evita posibilitatea unei erori de neatentie,
cu toate astea, nu am rezolvat nimic.

Orice sugestie este binevenita...

Yahoo! oneSearch: Finally, mobile search
that gives answers, not web links.
http://mobile.yahoo.com/mobileweb/onesearch?refer=1ONXIC