[pso] [Tema5][Linux]End Request

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Sat Aug 11 00:05:25 EEST 2007

Bogdan Ceptureanu wrote:
> OK, done that... del_gendisk si blk_cleanup_queue nu dadusem... totusi
> nu mi-e nu f clar ce fac cu diskul asta, pt ca daca zici ca trebuie dat
> del_gendisk inseamna ca trebuie sa apara si un add_disk la initializare,
> iar din ce citisem in mailuri parca nu trebuie adaugat discul (modulul
> se ocupa doar de /dev/ssr). Adica disk-ul bdev->bd_disk exista sau
> trebuie alocat si initializat ca in ex de laborator?

Poate a fost si exprimarea mea nepotrivita: del_gendisk si
blk_cleanup_queue le aplici asupra structurii de dispozitiv logic (aia
cu /dev/ssr). Tot asupra acelei structuri aplici si blk_cleanup_queue si
add_disc.

Structurile de dispozitive fizice sunt folosite de open_bdev_excl şi
close_bdev_excl. Pe acestea le vei folosi apoi doar pentru a le
transmite bio-uri sau a pentru a face invalidate/sync.