SUSPECT: Re: [pso] [tema3] dimensiune pitix_dir_entry

omar Chouydary chouydary at yahoo.com
Mon Apr 30 19:22:51 EEST 2007

Bine, multumesc de sfat. Stiam si eu de operatorul % :)
  Asa cum am spus am vazut in MINIX cum fac ei, totusi se irosesc niste bytes in felul asta.
  Se pare ca nu s-a inteles problema pe care am pus-o, nu verau sa mai insist ca dupa aceea iar imi sar toti in cap ca umplu casuta.

  Inchei aici acest post,
    Omar.

Octavian Purdila <tavi at cs.pub.ro> wrote:
  On Monday 30 April 2007 11:40, omar Chouydary wrote:

> Ceea ce nu imi este clar este cum putem afla exact offset-ul din cadrul unui bloc pentru un anumit inode din moment ce nu putem folosi float. (a se vedea in exemplu diferenta in numarului blocului pt un anumit inode cu si fara folosirea de float).

Hint: operatorul C %.

tavi