[pso] [tema3] Despre sb_bread

omar Chouydary chouydary at yahoo.com
Sat Apr 28 10:18:40 EEST 2007

Pai am inteles asta, si ar fi bine intr-adevar. De asta zic, este posibil ca "__KERNEL__" sa nu fie definit vreodata si sa am probleme la accesarea acelor membrii? sau efectiv ii scot eu din definitie acel ifdef?
  Mai este si varianta ca la minix, sa-mi definesc eu o structura de super_bloc in memorie, cu acele componente... cam care ar fi cea mai buna solutie?

Octavian Purdila <tavi at cs.pub.ro> wrote:
  On Friday 27 April 2007 20:30, omar Chouydary wrote:
> Ok, o sa vad cu printk ce iese. Tot legat de superbloc , am cateva intrebari:
>
> struct pitix_super_block {
> unsigned long magic;
> __u8 version;
> __u8 inode_data_blocks;
> __u8 block_size_bits;
> __u8 imap_block;
> __u8 dmap_block;
> __u8 izone_block;
> __u8 dzone_block;
> __u16 bfree;
> __u16 ffree;
> #ifdef __KERNEL__
> struct buffer_head *sb_bh, *dmap_bh, *imap_bh;
> [...]

Nu trebuie neaparat sa folositi ce este incadrat de __KERNEL__, este mai mult un hint de posibila implementare (e.g. sa tineti buffer head-uri catre zonele respective, pentru ca oricum o sa le accesati des).

tavi