[pso] [tema3] Despre sb_bread

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Fri Apr 27 20:09:38 EEST 2007

Sa fii atent sa setezi blocksize-ul din la ceva valid (aka 512).
trimite la printk ce ai in bh->b_data (primii n bytes).

Daca nu vrei sa setezi blocksize-ul, foloseste direct __bread.

daca outputul corespunde cu ce iti da hexdump pe pitix.loop e bine cu
1. daca nu, incearca cu 0. I forgot what I used.