[pso] [tema3]mici nelamuriri

omar Chouydary chouydary at yahoo.com
Thu Apr 26 22:30:45 EEST 2007

Am 2 nelamuriri:

1. Peste tot unde se vorbeste despre "hash" in
laboratoarele despre VFS, vezi ex:

"void insert_inode_hash(struct inode*) un efect
interesant al acestui apel este ca inode-ul va fi
scris pe disc daca este marcat dirty; ATENTIE! un inod
creat cu new_inode() nu este in hash table, si in
afara de cazul in care aveti motive serioase, trebuie
sa il introduceti in hash table"

la cine se refera exact? Ca nu scrie pe nicaieri.

2. In legatura cu functia asta (pun aici ce este in
laborator):

"void d_add(struct dentry *entry, struct inode *inode)
functia asociaza dentry-ului entry (primit ca
paramentru in apelurile discutate mai sus, semnificand
intrarea - nume, lungime nume - ce trebuie sa fie
creata) inodul inode. Se va folosi aceasta functie
atunci cand se creaza / incarca un nou inod care nu
are asociat un dentry si care nu a fost introdus inca
in hash (la lookup) "

Aici tot nu stiu cine este hash. Dar presupunand ca
stiu, ne referim la dentry care nu a fost introdus
inca in hash si nu inode-ul, corect? Eu presupun ca
acest hash este acelasi cu cel de la pct.1 dar as vrea
o mica explicatie.

Thx,
  Omar.