[pso] [tema3]dimensiune inodeuri pe disc

omar Chouydary chouydary at yahoo.com
Thu Apr 26 20:19:03 EEST 2007

Tot legat de dimensiunea unui inod mi se pare ciudat
ca Izone sa aiba 32 de blocuri si Dzone 8xblock_size
blocuri. Dc nu ar avea si Izone tot 8xblock_size
blocuri din moment ce Imap are 1 bloc => block_size
octeti => 8xblock_size biti => putem stoca informatia
pt 8xblock_size blocuri ?
Daca avem Izone de 32 de blocuri (dimensiune fixa)
inseamna ca in Imap folosim de fapt doar primii 32 de
biti pt informatie, e corect asa?

Omar.