[pso] [tema2][Linux] Intrebare despre myread...

BOGDAN DRAGU dragubogdan at yahoo.com
Wed Apr 25 19:29:54 EEST 2007

Mi se intampla ceva ciudat : se apeleaza read la
inceput (zic eu degeaba...asta nu inteleg de fapt...de
ce se apeleaza??) gaseste bufferul gol intoarce 0
testul da failed .Dupa aceea se apeleaza write se iau
datele,si abia la al doilea read sunt luate primele
date scrise.
Adica: datele scrise la etapa "i" sunt citite la etapa
"i+1" pentru ca e un read aiurea la inceput.
Daca are cineva vreo idee...va rog nu ezitati...
Va multumesc!!