[pso] [tema5][linux] teste publice

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Sun Apr 22 15:04:53 EEST 2007

Alexandru Tudose wrote:
> Buna seara,
>
> S-ar putea updata, va rog, testele publice pentru tema 5 linux?
>
> La capitolul
> http://cs.pub.ro/~pso/index.php?section=Teme&file=05.%20Stateful%20firewall#Testare
> <http://cs.pub.ro/~pso/index.php?section=Teme&file=05.%20Stateful%20firewall#Testare>
> se mentioneaza un fisier README care descrie procedura de test, dar nu
> l-am gasit in arhive.

imi cer scuze; am uploadat din greseala alta versiune de test (pentru a
doua oara); partea mai dureroasa a fost ca am pierdut fisierul README
original; poate ca, totusi, e spre bine si actualul README este mai bun
:-P (ar cam trebui sa folosesc un versioning system la teste :-P)

nu uita sa eliberezi cache-ul browser-ului inainte de a descarca noile
versiuni ale testelor

> De asemenea, pe langa arhiva de linux, arhiva de windows contine si ea
> un director de teste linux; care dintre cele doua este testul cu care se
> va corecta tema de linux?

e totul explicat in README; daca sunt neclaritati, te rog posteaza-le pe
lista de discutii