[pso] [tema2]win - IRP->Current

omar Chouydary chouydary at yahoo.com
Fri Apr 20 18:39:05 EEST 2007

Ca sa folosim DPC-ul , adica sa facem sa fie apelat dupa o intrerupere, avem nevoie de IRP-ul curent. Din DDK reiese ca DEVICE_OBJECT are acest membru:

PIRP CurrentIrp
   Pointer to the current IRP if the driver has a StartIo  routine whose entry point was set in the driver object and if the driver is  currently processing IRP(s). Otherwise, this field is NULL.Problema este ca aici zice ca trebuie sa aiba si StartIO neaparat. Eu de ex. in implementare nu am nevoie deloc de StartIo deoarece IRP-urile as vrea sa le servesc direct de cum vin in DispatchRoutine. Pot sa pun un StartIo doar de forma? Adica fara nimic in el si sa-l pasez obiectului driver? Sau chiar trebuie sa ma folosesc de StartIo ca sa mearga asta?