[pso] [tema3]inode-ul radacina

Catalin Morosan cercetasu2003 at yahoo.com
Fri Apr 20 17:46:51 EEST 2007

Salut.

Cand citesc inodul radacina de pe disc obtin urmatoarele valori :
mode= 16384
uid = 0
gid = 0
size = 512
time = 0
 iar toate valorile pentru data_blocks sunt 0.

As vrea sa stiu daca primele valori sunt corecte ca sa fu sigur ca citesc bine de pe disc inode-ul radacina. E ceva in neregula ca toate data_blocks sunt 0 si nu stiu de ce se itnampla asta. Poate are legatura ca faptul ca vectorul data_blocks e declarat de dimensiune 0 si nu citesc de unde trebuie.

Apelez elementele lui data_blocks facand pit -> data_blocks[i], unde struct pitix_inode *pit;

Vreo sugestie? :D