[pso] [tema2]write

omar Chouydary chouydary at yahoo.com
Fri Apr 20 17:12:10 EEST 2007

Despre write....zice ceva in enuntul temei:
"pentru write, cel mai simplu e să ţineţi minte într-o listă IRP-urile şi să le serviţi atunci când vă indică întreruperea; cum nu aveţi voie să utilizaţi IoCompleteRequest într-o ISR, va trebui să folosiţi DPC-uri"

Nu e cam aiurea? Nu de alta dar ca sa tin intr-o lista inseaman ca la fiecare apel de write, memorez IRP-ul si ies din write fara sa fac IoComplete... si mai mult NU fac nici un fel de blocking.
Alta problema.. ca sa pot sa am mai multe IRP-uri memorate si sa le servesc cand vine intreruperea inseamana sa am THREI pornita non-stop. Deci poate foarte bine sa vina THREI si sa nu fie nici un IRP in coada, deci am pierdut timp in ISR degeaba.
Cred ca cel mai bine este sa blocam in write, asteptam sa scriem ceva sau nu... intr-un DPC facem SetEvent si revenim. Este corect ce zic?