[pso] [tema2]win - contrazicere in cazul SMP

Alexandru Tudose alexandru.tudose at gmail.com
Thu Apr 19 22:16:03 EEST 2007

Am trimis deja tema 2 linux cu toate testele trecute, unde pentru
sincronizare foloseam variabile atomice (acel fill), acele work queues
pentru read/write si handlere-le de interrupt erau inregistrate cu
SA_INTERRUPT (care din cate inteles opreste toate interrupts pe local cpu)
dar fara sa protejez cu spinlocks buffere-le de write / read.

Este de ajuns ce am implementat pentru SMP safety, sau ar mai trebui adaugat
ceva & retrimis?

Ma gandesc daca ezista posibilitate de deadlock in scenariul in care
interrupt-ul pentru com1, de exemplu, ruleaza pe CPU0 si se mai triggereaza
si pe CPU1. Este posibil asa ceva sau un alt scenariu de dead-lock? Nu imi
este clar daca SA_INTERRUPT mascheaza pe langa toate interrupturile locale,
si linia de interrupt individuala pe care a venit intreruperea, pe toate
celelalte procesoare... (afaik a ISR is non-reentrant).

Multumesc mult,
Alex.